Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

onsdag 10 september 2008

Bella Italia



Ett höstsoundtrack för Vespaturen enligt Mikael Dunker:
Josh Ritter: Drive Away
Cut Copy: Going Nowhere
Neil Young: Far From Home
Giant Sand: Napoli
Dusty Springfield: Lost
The Donnas: Speeding Back To My Baby
New Order: All The Way
Thin Lizzy: The boys are back in town
Ryan Adams: City Rain, City Streets
Steely Dan: Home At Last

Låtar som snurrar hjulen enligt Magnus Rudberg:
Primal Scream: Over And Over
Teenage Fanclub: I Need Direction
Wilco: Kamera
Pacific: Poolside Bungalow
The Wave Pictures: I Love You Like A Madman
My Morning Jacket: Touch Me, I'm Going To Scream Pt 2
Herman H Harper: Headed For The Streets
The Pretty Things: S.F. Sorrow Is Born
Small Faces: Get Yourself Together
The Honeydrips: The Walk

1 kommentar:

hajens sa...

Hej Mikael!

Jag har tagit mig friheten att låna din fina bild från Gävle krematorium och lagt upp den på i ett projekt jag utvecklar om sevärdheter runt om i Svergie. (Enjoy Sweden.

Självklart har jag skrivit ut dig som fotograf på bilden
(se länken hur det ser ut, http://enjoysweden.se/object/gavle-krematorium/)

Hoppas du är ok med detta, annars tar jag bort bilden igen.

mvh/albin ponnert