Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

söndag 5 oktober 2008

La pioggia sta cadendo


Slibbiga gator och lömska lövhögar. Hösten har gjort entré på riktigt. Förra veckan bjöd på några riktigt fina dagar på Vespan - färgsprakande alléer blir till film i backspegeln när jag susar förbi på Gävles gator.
Regnet får mig att fundera över morgondagen, kanske går det att åka ändå.
Man får smyyyga fram helt enkelt.

Bigge var på Fejsbook. Han borde vara i Norrtälje istället och kika på en av alla Vespor jag tipsat om ;-) Vi har trissat upp varandra i veckor nu.
Köpet ligger nära för Bigge tror jag, och innan man vet ordet av är det vår.
Då blir det åka av.

Vespabibeln - Italian Street Style - är grym. Vilket köp! Fleet Foxes snurrar i iPoden och Kusmiteet håller vemodet borta. Det kanske blir en lång höst men vad spelar det för roll. Snart snurrar hjulen varje dag igen.
Jag längtar redan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjaba!
Har beställt mer bilder från Norrtälje idag. Han hade varit ute och kört med den idag (på min vespa?!).
Är väldigt sugen eftersom priset är oslagbart.
Blåskylten är en "blåskylt" från en båt eftersom han hade byggt båtar tidigare.
Jä-la börskrasch...