Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

söndag 20 november 2011

Juveligt


3-0 mot Palermo och upp i Serie A-ledning! Juventus seger firas med en espresso, men dessvärre inte en Juvespresso – klubbens eget kaffe – som jag försökt få tag på ett tag utan att lyckas. Den matchen verkar svårare, för ingen som marknadsför kaffet i Sverige svarar ens på mail. Kasst. Det blir till att jaga vidare. Lagom till Scudetton ska lyftas kanske jag fått tag på det? Och då är det varmare igen, så jag får köra min kära Vespa i finaste hjälmen, med dom snyggaste färgerna!

Lyssna på: E-Type "Campione 2000" :-)

2 kommentarer:

Björn. sa...

Finns det kvar? Köpte det för många herrans år sedan och tror det var på Werner & Werner, men de tror jag inte finns kvar. Har för mig att det var Mauro som gjorde kaffet och att det gav mig en något "svart/ vit" smak i munnen som inte riktigt passade :-) Däremot tror jag att du kommer att gilla det. Lycka till i ditt sökande och jag ser gärna en bild på burken om du får tag på en, för den minns jag var fin. Även för en med röd/ gula ögon!

Forza Roma!

Ciao!

Mikael Dunker sa...

Tack för peppet Björn! Bild kommer absolut om det finns kvar. Kul att du provat trots allt ;-) Vi hörs! /Micke