Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

fredag 6 april 2012

Min stil


Ulrika kom hem från sin resa till Aussie med en goodiebag innehållandes bland annat två stilfulla plagg till mig! En riktigt, riktigt snygg skjorta från Ben Sherman som passade som handen i scooterhandsken. Jag tycker deras symbol är lite sådär, något intetsägande, men namnloggan är ju superfin och på den här modellen hade dom flyttat den från bröstet till nedre delen av skjorten – mycket snyggt tycker jag!


Mina New Wayfarer från Ray-Ban kommer funka fin-fint tillsammans med jet-hjälmen! Tack Ulrika!

Lyssna på: The Hellacopters "Blinded By The Light" (Strikes Like Lightning, 2004)

4 kommentarer:

Ronnie sa...

Snyggt som tusan! Såklart.
Om symbolen är den där plektrumprylen de börjat köra med sista åren håller jag med dig till fullo, för övrigt.

Mikael Dunker sa...

Just den Ronnie! Dom borde släppa den helt, den har inte en chans att klara sig i varumärkeskonkurrensen.

Ronnie sa...

Ja, jag förstår verkligen inte varför de inte kör vidare på signaturen. Den är klassisk, väl inarbetad OCH snygg!

Chrille sa...

Snyggt!