Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

onsdag 17 juni 2009

Baracuta Harrington


Foto: Bigge Svendsen

Fick en leverans av min Fashion Dealer i förmiddags. Calle hade kommit över en Harrington från Baracuta, till halva marknadspriset, hos Bergmans och ville bli av med den snabbt som f*n! I svårt behov var Frankieboy-jackan precis vad jag behövde ;-) Tack för injektionen.


Attention to detail. Only in England my friends.

Lyssna på: Frank Sinatra "On the Sunny Side of the Street" (1930)

3 kommentarer:

Bigge sa...

Jäklar vad bra bilden blev!?
Precis vad jag var ute efter...nice!
Och du, snygga bilder i den förra artikeln med.
/Bigge

Bi sa...

Snygg jacka på en scooterist! Hoppas få se den i verkligheten också, snart!

Ronnie sa...

Underbar jacka. Nu blev jag allt lite avis...min Merc-harrington börjar falla i bitar.