Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

lördag 10 april 2010

Påskafton på Fårö

Foto: Örjan Edlund
Jag och Ulrika firade Påskafton med mina föräldrar, helt själva på en av Fårös stränder - kändes otroligt lyxigt! Vår Kånken hade packats med kaffe, ägg och goda mackor. Havet låg stilla, vinden smekte våra kinder. Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera den här dagen.

Foto: Bi Edlund
Jag och Spencer leker på stranden vid Norsta Aurar, Fårö.

Foto: Örjan Edlund
Raukområdet Langhammar, Fårö.

Ulrika, pappa och mamma vid Langhammar, Fårö.

Fårö. Här slutar Internet.

Lyssna på: Keith Jarret "Easter Hymn" (Keith Jarret solo, 1980)

Inga kommentarer: