Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

tisdag 11 maj 2010

Gymkhana: Bygga hinder

Foto: Ronny Ohlsson
Ronny har byggt klart ett av hindren till gymkhanan – det med brädan som föraren ska knuffa ett varv med framhjulet. Chrille har fixat material till tippbrädan. Jag skissar lite på hur vi ska måla hindren.


Foto: Chrille Gottberg
Jag för över designen till brädan med hjälp av en kopp kaffe och annat från Ronnys verkstad ...

Ronny, han bara leker!

Vi ska nog sänka höjden lite trots allt :-)

När Ronny lekt klart kan Chrille börja måla i klubbens färger!

Foto: Chrille Gottberg
Det färdiga resultatet! Testkörning på torsdag när det torkat ordentligt.

Lyssna på: Blue Giant "Target Heart" (Target Heart EP, 2009)

3 kommentarer:

Chrille sa...

Det blir så vackert att man blir gråtfärdig... ;-)
Skall bli kul som tusan att få testköra! Nu hoppas vi på bra väder!!!

Anonym sa...

Jag kommer till ön en snabbis, typ 1 dag. Hade varit kul att hejja på dej under tävlingen, eller vad gymkhana är, men då sitter jag på båten tillbaka till den grå vardagen./ Britt

DaNnE sa...

Härligt, härligt, men farligt, farligt. Tur att vi har samma premiärdatum så jag slipper delta ;)