Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

tisdag 10 maj 2011

Utvärdering av halvmaran


Spontanbesök i eftermiddagssolen – då serveras 5 Estate espresso! Johan och jag sprang Gävle Halvmarathon i förrgår, i gassande sol under namnet Benröta Vespamore. Jag har aldrig sprungit ett så långt tävlingslopp så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig, men klockade in på 1.45.56 och känner mig nöjd med tiden. Benen värker som sjutton såhär två dagar efteråt, konstigt vore det kanske annars? Men vi har fått mersmak! Nu väntar några dagars ytterligare vila, sen börjar milträningen igen. Till hösten kanske vi kan putsa tiden ytterligare. Men nu njuter vi av kaffet och bedriften att vi faktiskt tog oss i mål, gott så.

Lyssna på: Geographer "Paris" (Animal Shapes, 2010)

Inga kommentarer: