Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

tisdag 15 september 2009

Bra, bättre, Bibbi


Det var veckor sedan jag tog en lunch på Spegeln. Fick en supersnygg originalskjorta från Ben Sherman av kaféägare Magnus i försenad 35-årspresent, tillverkad nångång samma årtioende som jag är född. Väldigt snällt eftersom jag helst inte firar min egen födelsedag. Men jag ska inte sticka under nån av stolarna med att jag blev lite glad ändå!

Magnus dotter höll mig sällskap över bulgursalladen med parmaskinka. Vi snackade Nintendo DS Light VS Game Boy-kompatibilitet och tog en kaffe ihop. Bibbi är nio år. Skarp, rolig och duktig på att fotografera är hon också - tog den fina bilden på mig med espresson. Bibbi gjorde min dag.

Lyssna på: The Who "The Kids Are Alright" (My Generation, 1965)

Inga kommentarer: