Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

torsdag 24 september 2009

Scooteristen 68


Parkerar Vespan. Rensar brevlådan, rusar in. River raskt upp det emotsedda kuvertet från Svenska Scooterklubben. Klistermärken, pins och patch trillar ur tillsammans med nya Scooteristen, nummer sextioåtta i ordningen. Blir extra glad att min nya scooter får pryda omslaget, som jag fotograferat vid Bönan utanför Gävle.

Som vanligt har Christina och Åsa mekat ihop ett superschysst nummer av alla artiklar och idéer som mailats fram och tillbaka mellan oss i redaktionen under sensommaren. Innan jag släcker lampan ikväll ska jag ta på mig Harringtonjackan, Trimma till månen, Åka Öresund runt och Köra fel men komma rätt. Bli medlem du också, så förstår du vad jag menar :-)

Lyssna på: Louisiana Red "Ride On Red" (Fats Domino & The Rhythm & Blues Friends, 2009)

Inga kommentarer: