Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

tisdag 2 februari 2010

Mammas mössa


På sommarvägarna måste man hålla huvudet kallt. Vintertid, varmt. Mammas mössa, som hon stickat åt mig efter en bild jag försett henne med, bär jag med största stolthet. Att den skulle bli grymt snygg visste jag. Perfekt storlek blev det också, mamma har såklart koll! Hemmagjort äger, såväl i Hoboken som i Visby.

Lyssna på: Sonic Youth "Teen Age Riot" (Daydream Nation, 1988)

2 kommentarer:

Bi sa...

Tack för det! Jag tog utmaningen kallt och resultatet blev värmande ;-)

Ronnie sa...

Det är svårt att hitta mössor som är både varma OCH snygga. Tydligen är tricket en duktig mamma...;)