Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

fredag 5 mars 2010

Vespaklubbens nya flaggor

Foto: Tobbe Stuhre
Det ringer. Klubbordförande Mia Stuhre låter väldigt upprymd i andra ändan telefonen och tycker att jag ska komma över och kika på bensköldsflaggorna som vi fått idag! Kastar mig in i bilen och kan några minuter senare konstatera och dom blev precis så bra som jag hoppats! Gittan på 4Sign gör ingen besviken. Som en ren bonus fick jag en Stiff Records-pin av Tobbe. Kvällen är gjord.

Lyssna på: Caesar's Palace "Jerk It Out" (Love For The Streets, 2002)

5 kommentarer:

VespAA sa...

Mycket snyggt! Bra jobbat!

Bi sa...

Snyggt!

Mikael Dunker sa...

Tackar!

Chrille: har du hämtat din hos brorsan? Snart får vi ut och glänsa! Man är sjukt sugen nu :-)
/ Micke

VespAA sa...

Jag har inte gjort det ännu... Men nu jäklar är det nära, tror att det kommer att töa bra i veckan som kommer nu...

Tobbe sa...

Det är barmark om två veckor, Garanterat.