Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

torsdag 11 november 2010

Lurad!


Sätter mig i bilen för att åka på lunch. Upptäcker att jag fått en P-bot. Nej, men vad i ... Hämtar in lappen och konstaterar att det var en dålig idé att stå på chefens plats när han är borta, utan tillstånd. 600 spänn. Finns mycket kul man skulle kunna gjort med dom. Svänger förbi Ronny för att säga hej innan jag åker och vi beklagar oss över lappen. Något senare, när jag lugnat ner mig inser jag att det står 6000 kr och att det inte finns någon information om hur man betalar boten. Jag har blivit rejält lurad av mina kollegor. Jäkla skojare! Så himla kul :-)

Lyssna på: The Stone Roses "Fools Gold" (Single, 1989)

1 kommentar:

Bi sa...

Vilken chock det måste ha varit! Kul med lite bus iaf!