Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

tisdag 27 december 2011

Back on track


Idag har jag löptränat igen, efter många veckors uppehåll p.g.a. den förbaskade förkylningen. Det kändes stabilt, med nyinförskaffade broddar på dojorna och med Gävle Scooters t-shirt under fleecejackan och Visby Vespa Clubs reflexväst ovanpå den, som lyste upp i mörkret. Precis som jag älskar min Vespa, så älskar jag att springa. Och ju mer jag tänker på det, desto tydligare blir det att det är en Vespa Sprint eller rent av en Super Sprint jag borde ta sikte på och ingen annan scooter! Vespa Super Sprint har för övrigt många likheter med Vespa LX, men mer om dom jämförelserna i ett annat inlägg!

Lyssna på: Moby "Run On" (Play, 1999)

Inga kommentarer: