Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

lördag 10 mars 2012

Vespamore firar femhundra!


Det gick upp för mig när jag loggade in på bloggen – instrumentpanelen visade att nästa inlägg, alltså det här, skulle bli nummer femhundra! Jag måste erkänna att det är lite halvviktigt för mig med milstolpar av det här slaget, för på nåt vis får det mig att orka köra vidare och fortsätta skriva om mitt scooterintresse.

Därför åkte finaste kaffeporslinet fram och en dubbel espresso tillreddes på Johan och Nyströms "5 Estate Organic". Påpassligt hade jag en chokladpärla från TurinJuventus hemmastad – att njuta av i vårsolen tillsammans med kaffet. Värmen har smält den mesta snön i Gävle nu, så snart står den verkliga pärlan på sin plats igen, startklar!

Lyssna på: Calexico "Inch By Inch" (Selections From A Road Atlas, 2011)

3 kommentarer:

Chrille sa...

Grattis till 500 inlägg! Kul att läsa din blogg och jag beundrar ditt tålamod. Vi som läser är väl rätt kassa på att ge feedback...

Johan sa...

Precis! Grattis och tack för fint bildmaterial och inspirerande inlägg!

Mikael Dunker sa...

Jag är glad och tacksam att ni läser och lämnar kommentarer ibland! Bloggen är för både er och mig :-)