Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

måndag 5 januari 2009

Första Vespabloggen på Bloggportalen.se


Syrran tipsade om att jag borde lägga upp min blogg på Bloggportalen.se. Till min förvåning finns det inte en enda som helhjärtat skriver om Vespa, av nästan 46 tusen registrerade bloggar! Vad vill folk läsa om då?
Sex. Blondinbella. Stay-ups. Ormen i paradiset. I den ordningen.

Det är lite David mot Goliat över det hela. Jag skriver ju bara om kärlek. Till en maskin. Kanske säger mer om mig än nåt annat.
Först på Bloggportalen.se med min Vespablogg blev jag hursomhelst. Kanske har det funnits Vespabloggar där förut, vad vet jag?
Lite roligt tycker jag det är iallafall.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Snart är du på första plats! Före Blondinbella. Säkert!