Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

torsdag 15 januari 2009

Scooteristens nye medarbetare


The Last Shadow Puppets 60-talsdoftande pop snurrar i bakgrunden när det dimper ner ett glädjemail från Scooteristens redaktör Christina L. Nilsson. Jag har blivit antagen till redaktionen och fr.o.m. det kommande numret är jag biträdande redaktör för Scooteristen, Svenska Scooterklubbens medlemstidning!

Jag tackar för förtroendet och hoppas kunna bidra till många roliga och spännande artiklar för scooteristerna runtom i landet!

4 kommentarer:

Ronnie sa...

Välkommen till redaktionen! :-)
Hoppas vi syns "på riktigt" snart.

Mvh
/Ronnie Gavelin

Unknown sa...

Ja välkommen!
Crispin Dickson
PR/info Svenska Scooterklubben

Bi sa...

Trevligt! Jag lovar köpa nästa nummer :-)

Ulrika sa...

Nu ska jag jävlar i min lilla låda börja prenumerera på blaskan!

Lycka till!