Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

onsdag 17 augusti 2011

Vespamore 3 år


Idag firade jag med en cappuccino på Sparven, medan jag väntade på de andra. Bloggen fyller tre år och det är onsdag vilket innebär träff med Gävle Scooters. Superskönt väder, men ingen av oss kände trots det riktigt för den föreslagna långkörningen till Strandbaden i Årsunda, så vi tog en sväng genom Gävle och drog upp intresset på uteserveringarna istället. Av nån anledning hamnade vi därefter i Mårtsbo, en bit utanför stan.


Uppställning för gruppfoto i Mårtsbo, sen körde vi tillbaka och grabbarna drog en fika på nyöppnade Wayne's i botten på Fullriggaren och jag vek av hemåt för middag. Och så har jag en tävling att färdigställa. För i helgen ses vi igen, men då ska det scooterorienteras istället!

Lyssna på: Fatboy Slim "Right Here, Right Now" (You've Come A Long Way, Baby, 1998)

3 kommentarer:

Johan sa...

Grattis vespamore!

Ulrika sa...

Men även Mårtsbo kan ju vara ett mål... Försätt blogga nu! I minst tre år till!

Mikael Dunker sa...

Absolut Ulli och har du som byggnadsantikvarie några tips på roliga platser att besöka, är jag idel öra! Jag ska försöka att blogga i minst tre år till, det vore schysst om det lyckas :)