Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

måndag 17 augusti 2009

Födelsedagsreflektion


Idag är det ett exakt år sedan jag startade Vespamore. Från början tänkte jag blogga tillsammans med Magnus på Kafé Spegeln. - Jag bidrog med EN bild, skrattar Magnus när jag träffar honom efter jobbet. Ja, vissa är helt enkelt bättre på att göra kaffe och andra på att tugga. När man fikar efter ämnen att skriva om.

Lyssna på: Trummor & Orgel "A Future Past"
(Reflections From A Watery World, 2007)

3 kommentarer:

Ronnie sa...

Grattis är det väl på sin plats att säga då, förmodar jag...:)

KBT172 sa...

Ett år av orerande beträffande saker nära hjärtat är i sanning en bedrift. Undertecknad ser fram emot kommande alster med förtröstan och fortsatt intresse.

/Dan

A+M sa...

Grattis och tack för alla underbara metaforer *njuter* :-)