Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

tisdag 18 augusti 2009

Scooterklubbens nya hemsida


En milstolpe och två hundra blogginlägg passerade. Och som av en ren händelse rullar också Svenska Scooterklubben in på en ny väg, när den nya hemsidan nu lanseras. Den smygvisades på årsmötet tidigare i år och har ett helt nytt utseende signerat Åsa Samuelsson.

Här har Gävle Scooters fått en egen sida med information, bilder och länkar. I shoppen finns stiliga pins för skjortan, klistermärken för scootern och tygmärke för parkan! För den den riktigt shoppingsugne är en titt på anslagstavlan att rekommendera. Precis som höstluften andas hemsidan friska vindar, med stöd för bloggar, RSS och bildgallerier. Härligt!

Lyssna på: Yael Naïm "New Soul" (New Soul)

3 kommentarer:

Minghetti sa...

Riktigt skön blogg! :-D Hoppas det är ok att jag länkar till dig?

Mikael Dunker sa...

Tackar, kul att höra! Självklart får du länka till mig. Jag har säkerligen en hel del att lära av dig också, bloggen såg bra ut! Så jag länkar upp dig med!

Mvh
Micke

Minghetti sa...

Tackar! Nu är du upplänkad hos mig med!