Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

fredag 20 augusti 2010

Oväntad present

Vi tar bilen för att hämta ut ett paket med något som Ulrika har beställt till sig själv. Tror jag, ja. Men jag har världens mest omtänksamma fru, så helt plötsligt ligger boken med den betryggande titeln "How To Restore and Maintain Your Vespa Motorscooter" i mitt knä.
– Nu har du lite att läsa på innan du börjar med din 50:a i höst!
Jag är mållös. Men uppenbarligen inte sysslolös.

Lyssna på: Xzibit "Just Maintain" (At The Speed Of Life, 1996)

1 kommentar:

KBT172 sa...

Va kul! En verkligen angenäm överraskning förstår jag. Själv har jag har samma bok även om jag fick själv stå för överraskningen. Den kommer troligtvis vara synnerligen användbar inför, vad skall vi säga, kommande utmaning? :-) Lycka till.