Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

tisdag 17 augusti 2010

Vespamore 2 år


Idag är det två år sedan jag började blogga om mitt scooterintresse, kaffe och prylarna runtomkring. Ett inlägg ungefär varannan dag är långt mycket mer än vad jag trott att det skulle bli. Jag fattar inte riktigt hur det går till, om jag ska vara helt ärlig. Jag vet inte heller hur jag ska hålla takten. Om tvåtakten. På tredje året. Men det dyker säkert upp nåt spännande. Man kan ju alltid hoppas!

Lyssna på: Van Halen "Jump" (1984)

4 kommentarer:

Bi sa...

Grattis! För oss är det idag 42 år sedan vi träffades första gången. Trevlig bricka.

Chrille sa...

Blogga på några år till du! Kul läsning & alltid bra bilder!

Mikael Dunker sa...

Wow! Det är verkligen att skriva historia. Och visst är den snygg, brickan. Absolut ett av årets finaste fynd!

Minghetti sa...

Grattis! Det är alltid roligt att läsa din blogg! :-D