Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

torsdag 14 april 2011

Scooterkalendern 2011


Det är Chrille Gottbergs förtjänst att min Gotlandsbild på våra scootrar pryder omslaget av SSKs Scooterkalender 2011. Jag hade skickat in några bilder men ingen kom med. Chrille gjorde samma sak, med skillnaden att hans bilder också blev refuserade, men att två av mina som han skickat med, blev antagna! Vilken humor! Så tack Chrille :-)

Åsa Samuelsson ha layoutat den fina kalendern och jag blev engagerad i att justera alla foton innan den gick på tryck. SSKs Scooterkalender håller alltid hög klass, men i år upplever jag att bilderna har ännu högre kvalitet än tidigare – vilka fotografer det finns i denna klubb! Kepsen av för allas mycket goda insatser, som säkerligen sporrar och inspirerar inför 2012!

Lyssna på: Iggy Pop "Lust For Life" (Lust For Life, 1977)

1 kommentar:

Chrille sa...

Snygga foton var det...