Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

fredag 23 september 2011

Lättlurad


Ditt kompletta livsstils magasin. Jo jag tackar. Står det en tidning i hyllan på Konsum med en Vespa på omslaget finns det en ganska stor chans att den hamnar i shoppingkorgen. Så ikväll somnar jag till artiklar om Louis Vuitton, tapeter i nytt perspektiv och höstens möbeltrender. Så lättlurad är jag. Och vet tydligen om det, men vad det hjälper det?

Lyssna på: The Kinks "Dedicated Follower of Fashion" eller den svenska versionen "En liten snobb" med Telstars

1 kommentar:

Björn. sa...

Känner så väl igen det där,har själv köpt ngt "livsstilsmagasin" jag inte direkt varit intresserad av, bara för att det funnits en scooter på omslaget, men..det är ett tag sedan, har blivit bättre med åren. Kanske det har infunnit sig en viss "mognad" hos mig. ;-)

Björn!