Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

söndag 25 september 2011

Sommaren ut – hösten in!


Idag är det städdag hemma. Rejäl storstädning! Eftersom jag fullkomligt hatar att städa, är insatser av det här slaget inget jag direkt ser fram emot. Köpa hjälpen är heller inget för mig – så jag är nog något av en städmartyr. För jag älskar när det är klart. Och då ska jag kosta på mig ett brett leende när jag tar Vespan på en tur genom stan, förbi alla praktfulla träd med sina vackra färger.

Lyssna på: Steely Dan "Dirty Work" (Can't Buy A Thrill, 1972)

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Städa...nej, det är verkligen inget kul. Fint träd du hittade. Höstfärgerna är snart i klass med den röda LX:en.

Mikael Dunker sa...

Tack Fredrik! Rönnbären är snarlika "Dragon Red" Dvs LX-färgkoden 894, kanske borde jag göra nåt på det ;-)