Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

fredag 23 september 2011

Westmans väska


Sprang på Gävlescooteristen Robert på stan tidigare idag. Det var jättelänge sedan jag träffade honom så det var extra kul, eftersom Robert är väldigt bra på moderna scootrar, som min Vespa LX exempelvis. Vi snackade underhåll och byte av remmar, variatorrullar och luftfilter för att hålla scootern i gott skick. Mycket användbara tips och tankar fick jag med mig.

Robban hade dessutom köpt en Vespa 50 och berättade om sina planer för den. Roligt tycker jag, för då får vi garanterat se honom på den nästa säsong. Och så hade han skaffat en snygg väska i Italien med texten "Vespa – The Worlds Finest Scooter". Say no more.

Lyssna på: Cat Power "Living Proof" (The Greatest, 2006)

Inga kommentarer: