Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

torsdag 3 maj 2012

Flygande start

Foto: Classe, Lovéns
Idag har jag tagit min första MC-lektion hos Lovéns ute på Rörberg mellan Sandviken och Gävle. Debuten skedde på skolans BMW 650F. Handledaren Classe var skitgrym, jag har fullt förtroende för honom och det kändes riktigt bra. Och riktigt kul! Nu är det på riktigt, på väg mot kortet!

4 kommentarer:

Chrille sa...

Härligt Micke!

Ronnie sa...

Härligt! Du gör dig förvånansvärt bra i MC-ställ. ;)

Ser fram emot att se dig på en större rackare i sommar då.

Anonym sa...

F650GS heter den.. Jag har en sån ;-) Lycka till med kortet! Fortsätt med din fina blogg!!

Mvh
Christian i Landskrona

Mikael Dunker sa...

Tack för kommentarerna boys!
Jag kör vidare med både blogg och MC-kort!