Vespamore, Vespablogg, Vespa, blogg, blog, Vespa LX, Vespa Sprint, Vespa Super Sport, Modern Vespa, scooter, scooterblogg, Mikael Micke Dunker, automatscooter, automatic scooter, automatvespa, automatic vespa, mods, Clarks, Gävle

torsdag 29 oktober 2009

Fikareplik


Foto: Jonas Myrenås
Som ett svar på mitt förra inlägg fick jag en bild av Jonas "Primavera133" Myrenås på min Twitter. Jag vet att Jonas, precis som jag, tycker att den bästa espresson görs på Passalacqua, som jag lobbat för både en och två gånger! Jag blir lite rusig av såna där grejer. När nån engagerar sig!


Foto: Ronnie Gavelin
På Twittern bjussade även min blogg- och scooterkompis Ronnie Gavelin på ett av sina många fina foton. Bilden med Ronnies Touring och Jockes V50 togs en ruggig försommardag vid Café Kaka i Eskilstuna.

Lyssna på: Ella Fitzgerald "Black Coffee"

Inga kommentarer: